Yeniyim yenisin yeni - Fındık baccesi

Yeniyim yenisin yeni

Başlamadan önce 


Biraz
 merak biraz değişiklik isteği, biraz farklı dünyalar tanımak için sosyal medyadan kopmak, bir şeyler paylaşmak öğretmek yardım etmek yeni insanlar tanımak yeni şeyler görmek   için  buraya geldim. Bazen içimizden geçenleri dökmek bazen eğlenmek ve bazen de bir kaç bilgi öğretmek için bu yola girdim. Dillerimiz  farklı dinlerimiz farklı  kültürlerimiz farklı olabilir. Bizi birleştiren insanlığımız olur. Herkesin ilgi alanı farklı olabilir. Bu yüzden elimizden geldiğince farklı şeyler yapmaya farklı tarzlar oluşturmaya çalışacağım . Bana vereceğiniz destek göstereceğiniz ilgi bana çok büyük yardımcı olacaktır. Hep birlikte birşeyler başaracağımıza inanıyorum. Saygı sevgilerimi sunuyorum size 

Yorum Gönder

7 Yorumlar